Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"van Helden, Daniël P."'
Autor:
Tyukin, Ivan Y., Tyukina, Tatiana, van Helden, Daniel, Zheng, Zedong, Mirkes, Evgeny M., Sutton, Oliver J., Zhou, Qinghua, Gorban, Alexander N., Allison, Penelope
We present a new methodology for handling AI errors by introducing weakly supervised AI error correctors with a priori performance guarantees. These AI correctors are auxiliary maps whose role is to moderate the decisions of some previously construct
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.00899
Autor:
Tyukin, Ivan Y., Tyukina, Tatiana, van Helden, Daniël P., Zheng, Zedong, Mirkes, Evgeny M., Sutton, Oliver J., Zhou, Qinghua, Gorban, Alexander N., Allison, Penelope
Publikováno v:
In Information Sciences September 2024 678
Autor:
Jareño, Santos J. Núñez, van Helden, Daniël P., Mirkes, Evgeny M., Tyukin, Ivan Y., Allison, Penelope M.
In this article we consider a version of the challenging problem of learning from datasets whose size is too limited to allow generalisation beyond the training set. To address the challenge we propose to use a transfer learning approach whereby the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2107.01401
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teaching History (0040-0602); sep2023, Vol. 57 Issue 3, p21-26, 6p
Autor:
Núñez Jareño, Santos J.1 (AUTHOR) sjjj1@leicester.ac.uk, van Helden, Daniël P.2 (AUTHOR) dpvh2@leicester.ac.uk, Mirkes, Evgeny M.1,3 (AUTHOR) em322@leicester.ac.uk, Tyukin, Ivan Y.1,3 (AUTHOR) i.tyukin@leicester.ac.uk, Allison, Penelope M.2 (AUTHOR) pma9@leicester.ac.uk
Publikováno v:
Entropy. Sep2021, Vol. 23 Issue 9, p1140-1140. 1p.
Autor:
Ferwerda, Myrte, van Helden, Daniël
Publikováno v:
GIDS voor Personeelsmanagement; jan/feb2010, Vol. 89 Issue 1/2, p30-32, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.