Zobrazeno 1 - 10
of 456
pro vyhledávání: '"van Heerde, HJ"'
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 47(5), 866-882. American Marketing Association
Few studies have considered the relative role of the integrated marketing mix (advertising, price promotion, product, and place) on the long-term performance of mature brands, instead emphasizing advertising and price promotion. Thus, little guidance
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::4ec2b68faeeb5137bee4d9b9cbba41b0
https://pure.eur.nl/en/publications/6c9af436-8a45-41f4-8812-0e8b5a65269b
https://pure.eur.nl/en/publications/6c9af436-8a45-41f4-8812-0e8b5a65269b
Autor:
Modibbo, Umar Muhammad1,2 (AUTHOR), Gupta, Srikant3 (AUTHOR), Ahmed, Aquil1 (AUTHOR), Ali, Irfan1 (AUTHOR) irfii.st@amu.ac.in
Publikováno v:
Annals of Operations Research. Aug2024, Vol. 339 Issue 3, p1679-1723. 45p.
Autor:
Birim, Sule1 (AUTHOR), Kazancoglu, Ipek2 (AUTHOR), Mangla, Sachin Kumar3 (AUTHOR), Kahraman, Aysun1 (AUTHOR), Kazancoglu, Yigit4 (AUTHOR) yigit.kazancoglu@yasar.edu.tr
Publikováno v:
Annals of Operations Research. Aug2024, Vol. 339 Issue 1/2, p131-161. 31p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.