Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"van Gelder, Timothy"'
Autor:
Thorburn, Luke, van Gelder, Timothy, de Rozario, Richard, Kruger, Ariel, Saletta, Morgan, Proud, Virginia, Young, Lisa, Ganegoda, Amandha, Barnett, Ashley, Primoratz, Tamar, Thomman, Sujai
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::aa886e1c3d68bfcc7ed8d0eaca28fd26
This is designed to test to what extent the SWARM online platform helps intelligence analysts express better reasoned answers to complex problems
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::25356d97d8aa7e1afe988f61c1e0296a
This project will assess undergraduate science students’ capacity for rational thinking, and how this capacity develops over the course of a 3-year undergraduate degree (the Bachelor of Science).
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b00a9f199060be3aa0679361693b6dec
Please see the previous, comprehensive registration for a description of this study.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7f7df6446f9a154e7af220ddd42c665f
Over the last few decades, a number of high profile 'intelligence failures' have prompted initiatives to improve the quality of intelligence analysis in Five Eyes countries. Prominent examples include the creation of the Office of the Director of Nat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1f440ebccb00f45154e2cafdde750232
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Van Gelder, Timothy J.
Publikováno v:
Philosophy & Public Affairs, 1989 Apr 01. 18(2), 158-183.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2265449
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Gelder, Timothy
Publikováno v:
Behavioral & Brain Sciences; 09/01/1990, Vol. 13 Issue 3, p509-510, 2p