Zobrazeno 1 - 10
of 100
pro vyhledávání: '"van Geert, Paul L. C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International journal of complexity in education, 1(1), 43-71. Mercy College
Although Pedagogical Content Knowledge (PCK) is traditionally defined as a static quality that teachers possess and apply in practice, we conceive of PCK as constituted by a dynamic, mutually influencing process between teacher and students. This co-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c34d9a8368edc7b1aeb6b82418217f86
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Review of General Psychology. Mar2017, Vol. 21 Issue 1, p49-68. 20p.
Autor:
Den Hartigh, Ruud J. R., Van Geert, Paul L. C., Van Yperen, Nico W., Cox, Ralf F. A., Gernigon, Christophe, Den Hartigh, Ruud J, Van Geert, Paul L, Cox, Ralf F
Publikováno v:
Journal of Sport & Exercise Psychology; Feb2016, Vol. 38 Issue 1, p82-92, 11p, 1 Chart, 2 Graphs
Autor:
Den Hartigh, Ruud J. R., Cox, Ralf F. A., Gernigon, Christophe, Van Yperen, Nico W., Van Geert, Paul L. C.
Publikováno v:
Motor Control; Oct2015, Vol. 19 Issue 4, p355-369, 15p, 4 Graphs
Autor:
Hayes, Heather Anne, Hunsaker, Nikelle, Schaefer, Sydney Y., Shultz, Barry, Schenkenberg, Thomas, Boyd, Lara A., White, Andrea T., Foreman, Kenneth B., Dyer, Philip, Maletsky, Rebecca, Dibble, Leland E., Hunsake, Nikelle, Boyd, Lara, Den Hartigh, Ruud J R, Cox, Ralf F A, Gernigon, Christophe, Van Yperen, Nico W, Van Geert, Paul L C
Publikováno v:
Motor Control; Oct2015, Vol. 19 Issue 4, p325-340, 16p, 1 Diagram, 1 Chart, 2 Graphs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.