Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"van Geel, Koos"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Geel, Koos, Kok, Ellen, Gegenfurtner, Andreas, Robben, Simon G., Van Merrienboer, Jeroen J. G.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3341::4a4c520c55bf0d00c5551837c83e275b
https://opus.bibliothek.uni-augsburg.de/opus4/frontdoor/index/index/docId/86688
https://opus.bibliothek.uni-augsburg.de/opus4/frontdoor/index/index/docId/86688
Autor:
Kok, Ellen, de Bruin, Anique, Heyligers, Ide, Gegenfurtner, Andreas, Robben, Simon G., van Geel, Koos, Sorger, Bettina, Dolmans, Diana, Van Merrienboer, Jeroen J. G.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3341::9159a898fb4c30f2300a370c9d8cb365
https://opus.bibliothek.uni-augsburg.de/opus4/frontdoor/index/index/docId/86687
https://opus.bibliothek.uni-augsburg.de/opus4/frontdoor/index/index/docId/86687
Publikováno v:
European Radiology; Apr2022, Vol. 32 Issue 4, p2837-2854, 18p, 1 Black and White Photograph, 2 Diagrams, 1 Chart, 3 Graphs
Autor:
van Geel, Koos, Kok, Ellen M., Krol, Jorian P., Houben, Ivo P.L., Thibault, Fabienne E., Pijnappel, Ruud M., van Merriënboer, Jeroen J.G., Lobbes, Marc B.I., Leerstoel van Gog, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
European Journal of Radiology, 117, 62. Elsevier Ireland Ltd.
European Journal of Radiology, 117, 62-68. Elsevier Ireland Ltd
European Journal of Radiology, 117, 62. Elsevier Ireland Ltd
European Journal of Radiology, 117, 62-68. Elsevier Ireland Ltd
European Journal of Radiology, 117, 62. Elsevier Ireland Ltd
Objectives: Contrast-enhanced mammography (CEM) was found superior to Full-Field Digital Mammography (FFDM) for breast cancer detection. Current hanging protocols show low-energy (LE, similar to FFDM) images first, followed by recombined (RC) images.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c43d5354674b1031d507deaa6417c3ed
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/389494
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/389494
Autor:
Kok, Ellen, De Bruin, Anique B, van Geel, Koos, Gegenfurtner, Andreas, Heyligers, Ide, Sorger, Bettina, Leerstoel van Gog, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, 12. Frontiers Media S.A.
Frontiers in Human Neuroscience
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 12 (2018)
Frontiers in Human Neuroscience, 12:291. Frontiers Media S.A.
Frontiers in Human Neuroscience
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 12 (2018)
Frontiers in Human Neuroscience, 12:291. Frontiers Media S.A.
Motor expertise is an important aspect of high-level performance in professional tasks such as surgery. While recently it has been shown that brain activation as measured by functional magnetic resonance imaging (fMRI) within the mirror-neuron system
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::84fbfc97e3c6d3bcf11728a690312442
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/375002
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/375002
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kok, E M, Van Geel, Koos, van Merrienboer, Jeroen J. G., Robben, S G F, Leerstoel van Gog, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, 8:309, 1-8. Frontiers Media S.A.
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology, 8, 1. Frontiers Media S.A.
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology, 8, 1. Frontiers Media S.A.
Educators in medical image interpretation have difficulty finding scientific evidence as to how they should design their instruction. We review and comment on 81 papers that investigated instructional design in medical image interpretation. We distin