Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"van Donkersgoed R"'
Autor:
van Donkersgoed, R. J. M.1,2 rozanne.donkersgoed@ggzfriesland.nl, Wunderink, L.2, Nieboer, R.2, Aleman, A.1,3, Pijnenborg, G. H. M.1,4
Publikováno v:
PLoS ONE. 10/28/2015, Vol. 10 Issue 10, p1-16. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of clinical psychology, 72(2), 164-174. CLINICAL PSYCHOLOGY PUBL CO
Journal of clinical psychology, 72(2), 164-174. John Wiley and Sons Inc.
Journal of clinical psychology, 72(2), 164-174. John Wiley and Sons Inc.
One recent development within the realm of psychotherapeutic interventions for schizophrenia has been a shift in focus from symptom management to consideration of metacognition, or the processes by which people synthesize information about themselves
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::64fa082051e94378b84130a216e1e9a3
https://research.rug.nl/en/publications/f20e7bd6-7f63-4579-8c69-cd257f75f4c5
https://research.rug.nl/en/publications/f20e7bd6-7f63-4579-8c69-cd257f75f4c5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.