Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"van Dongen, Thijs M A"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hullegie, Saskia, Venekamp, Roderick P., van Dongen, Thijs M. A., Hay, Alastair D., Moore, Michael V., Little, Paul, Schilder, Anne G. M., Damoiseaux, Roger A. M. J.
Publikováno v:
The Pediatric Infectious Disease Journal
Supplemental Digital Content is available in the text.
Background: Of children with acute otitis media (AOM), 15%–20% present with acute onset ear discharge due to a spontaneous perforation of the tympanic membrane (AOMd). This review aims to
Background: Of children with acute otitis media (AOM), 15%–20% present with acute onset ear discharge due to a spontaneous perforation of the tympanic membrane (AOMd). This review aims to
Autor:
Hullegie, Saskia, Venekamp, Roderick P, van Dongen, Thijs M A, Hay, Alastair D, Moore, Michael V, Little, Paul, Schilder, Anne G M, Damoiseaux, Roger A M J
BACKGROUND: Of children with acute otitis media (AOM), 15%-20% present with acute onset ear discharge due to a spontaneous perforation of the tympanic membrane (AOMd). This review aims to quantify the prevalence and antimicrobial resistance (AMR) sta
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______348::2cf26c6bb8ae80c4aa2b6115eaef8157
https://eprints.soton.ac.uk/453308/
https://eprints.soton.ac.uk/453308/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Dongen, Thijs M. A.1 t.m.a.vandongen@umcutrecht.nl, van der Heijden, Geert J. M. G.1,2, Freling, Hanneke G.1, Venekamp, Roderick P.1,2, Schilder, Anne G. M.1,2,3
Publikováno v:
PLoS ONE. Jul2013, Vol. 8 Issue 7, p1-6. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.