Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"van Buynder, Patricia"'
Autor:
Zhang, Vicky W., Ching, Teresa Y.C., Van Buynder, Patricia, Hou, Sanna, Flynn, Christopher, Burns, Lauren, McGhie, Karen, Wong, Angela O.C.
Publikováno v:
In International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology October 2014 78(10):1692-1700
Autor:
Ching, Teresa Y.C., Johnson, Earl E., Hou, Sanna, Dillon, Harvey, Zhang, Vicky, Burns, Lauren, van Buynder, Patricia, Wong, Angela, Flynn, Christopher
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Objective: To examine the impact of prescription on predicted speech intelligibility and loudness for children. Design: A between-group comparison of speech intelligibility index (SII) and loudness, based on hearing aids fitted according to NAL-NL1,
Language development in deaf or hard-of-hearing children with additional disabilities: Type matters!
Autor:
Cupples, Linda, Ching, Teresa Y C, Leigh, Greg, Martin, Louise, Gunnourie, Miriam, Button, Laura, Marnane, Vivienne, Hou, Sanna, Zhang, Vicky, Flynn, Christopher, Van Buynder, Patricia
BACKGROUND. This study examined language development in young children with hearing loss and different types of additional disabilities (ADs). METHOD. A population-based cohort of 67 children who were enrolled in the Longitudinal Outcomes of Children
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::e764f8e45bd54ffe16336c74fd6ddae6
https://europepmc.org/articles/PMC6098967/
https://europepmc.org/articles/PMC6098967/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.