Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"van Aken MAG"'
Autor:
Guillaume, E, Baranski, E, Todd, E, Bastian, B, Bronin, I, Ivanova, C, Cheng, JT, de Kock, FS, Denissen, JJA, Gallardo-Pujol, D, Halama, P, Han, GQ, Bae, J, Moon, J, Hong, RY, Hřebíčková, M, Graf, S, Izdebski, P, Lundmann, L, Penke, L, Perugini, M, Costantini, G, Rauthmann, J, Ziegler, M, Realo, A, Elme, L, Sato, T, Kawamoto, S, Szarota, P, Tracy, JL, van Aken, MAG, Yang, Y, Funder, DC
Publikováno v:
J. Pers.
Journal of Personality
Journal of Personality, 84(4), 493-509. Wiley
Guillaume, E; Baranski, E; Todd, E; Bastian, B; Bronin, I; Ivanova, C; et al.(2015). The World at 7:00: Comparing the Experience of Situations Across 20 Countries. Journal of Personality. doi: 10.1111/jopy.12176. UC Riverside: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1vf124s9
Journal of Personality
Journal of Personality, 84(4), 493-509. Wiley
Guillaume, E; Baranski, E; Todd, E; Bastian, B; Bronin, I; Ivanova, C; et al.(2015). The World at 7:00: Comparing the Experience of Situations Across 20 Countries. Journal of Personality. doi: 10.1111/jopy.12176. UC Riverside: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1vf124s9
© 2015 Wiley Periodicals, Inc. The purpose of this research is to quantitatively compare everyday situational experience around the world. Local collaborators recruited 5,447 members of college communities in 20 countries, who provided data via a We
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::444a943542795b6c98802f794e63cc44
https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85027956783&doi=10.1111/jopy.12176&partnerID=40&md5=6d84d530f9cd1f3b9c6512aa65defeaa
https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85027956783&doi=10.1111/jopy.12176&partnerID=40&md5=6d84d530f9cd1f3b9c6512aa65defeaa
Autor:
Van der Meulen, Matty, van der Gaag, R J, Ruijssenaars, A J M, Bosch, J D, Vyt, A, van Aken, MAG
Publikováno v:
Jaarboek Ontwikkelingspsychologie, orthopedagogiek en kinderpsychiatrie 5 (2002-2003)., 13-34
STARTPAGE=13;ENDPAGE=34;TITLE=Jaarboek Ontwikkelingspsychologie, orthopedagogiek en kinderpsychiatrie 5 (2002-2003).
STARTPAGE=13;ENDPAGE=34;TITLE=Jaarboek Ontwikkelingspsychologie, orthopedagogiek en kinderpsychiatrie 5 (2002-2003).
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::903b5759e7648f3d95c3ea9033cf3a6c
https://research.rug.nl/en/publications/067fad04-5d1d-4a2f-b360-f3d690b6ca01
https://research.rug.nl/en/publications/067fad04-5d1d-4a2f-b360-f3d690b6ca01
Publikováno v:
Dynamics of parenting, 115-130
STARTPAGE=115;ENDPAGE=130;TITLE=Dynamics of parenting
STARTPAGE=115;ENDPAGE=130;TITLE=Dynamics of parenting
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::e03086813a52257afb27a439211daa81
https://pure.eur.nl/en/publications/f369276e-5caf-4702-bce8-1f88c433eb71
https://pure.eur.nl/en/publications/f369276e-5caf-4702-bce8-1f88c433eb71
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.