Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"values of Humanity"'
Autor:
Jack Whitehead, Marie Huxtable
Publikováno v:
Educational Research for Social Change, Volume: 11, Issue: 2, Pages: 1-23, Published: OCT 2022
What educational practitioners have in common is the intention of contributing to the learning of communities and those who comprise them, to live values of human flourishing, and to help other people and communities to do so too. Professional educat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f414be396f8a925a94e2cc0bbcab822e
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2221-40702022000200002&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2221-40702022000200002&lng=en&tlng=en
Autor:
Kazlouskaja, Maryna
Publikováno v:
Białorutenistyka Białostocka / Bialorutenistics of Bialystok. (4):383-388
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=668467
В статье подчеркивается, что великий эпос «Манас» является золотым кладезем ценностей кыргызского народа национального и общечеловече
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f6c06cd1c5a9d52aa7013bffbda5b781
Autor:
Heinegg, Peter (AUTHOR)
Publikováno v:
Cross Currents. Winter2003, Vol. 52 Issue 4, p569-571. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Young, Steve
Publikováno v:
Library Journal. 10/1/2002, Vol. 127 Issue 16, p102. 1/7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.