Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"value-semantic orientation"'
Autor:
E.V. Anisimova, O.B. Krushelnitskaya
Publikováno v:
Социальная психология и общество, Vol 14, Iss 3, Pp 64-84 (2023)
Objective. To identify the relationship between value-semantic orientations and the ability to empathize among high school students and university students. Background. The ability to show empathy is an important factor in interpersonal and intergrou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/74499cb40af147169b6061625e951b3c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S. I. Fedorova
Publikováno v:
Munitsipal'noe obrazovanie: innovatsii i eksperiment. :66-71
Autor:
Zhilgildinova Madin, Abibulayeva Aizhana, Sultanova Nurgul, Yedigenova Alma, Seksenbayev Nursultan, Alim Al Ayub Ahmed, Robso Wodajo Mengesha
Publikováno v:
Education Research International.
The actualization of value-based approaches to vocational education is determined by the presence of several contradictions, among which it is necessary to name the following: the need for educational practice in more productive means; the implementa
Autor:
M. N. Darizhapova, D. R. Bazarova
Publikováno v:
The Bulletin of Irkutsk State University. Series Psychology. 26:3-13
Autor:
A.V. Tarakanov, L.V. Kavun
Publikováno v:
Proceedings of the Internation Conference on "Humanities and Social Sciences: Novations, Problems, Prospects" (HSSNPP 2019).
Autor:
Guliya Alikhankyzy, Adlet Dyusembaevich Kariyev, Madina Zhilgildinova, Aiman Toktacinovna Selkebayeva, Beibitgul Turganbayeva
Publikováno v:
International Journal of Engineering & Technology. 7:676
The article presents the empirical research results aimed at determining the level of mastering the abilities to professional and personal self-development of pedagogical specialty students. Based on the analysis of psychological and pedagogical lite
Publikováno v:
Vestnik Tomskogo Gosudarstvennogo Pedagogičeskogo Universiteta, Iss 5, Pp 175-182 (2018)
Актуализируется реализация педагогической технологии по творческому саморазвитию будущих педагогов на основе формирования ценностей
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95ebd8b632fd4e8c8dc2568ef679101e