Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"value co-creation practices"'
Autor:
Verleye, Katrien, Holvoet, Sofie
Publikováno v:
Journal of Service Theory and Practice, 2024, Vol. 34, Issue 2, pp. 319-340.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSTP-09-2022-0193
The Relationship of Online Brand Community, Value Creation Practices, Brand Trust, and Brand Loyalty
Autor:
Dien Mardhiyah, Ali Imaduddin Futuwwah, Mohd Faiz Hilmi, Dinda Oktaviona Rosidi, Nur Habiba Zain
Publikováno v:
Jurnal Manajemen Teori dan Terapan, Vol 16, Iss 3, Pp 473-490 (2023)
Objective: Companies are realizing the potential of the online brand community to increase consumer relationships. Online Brand community keeps customers using the company's products through all community activities. This study investigates the effec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72671470b9274649a4516fe051011528
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2020, Vol. 34, Issue 4, pp. 575-586.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-06-2019-0243
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Geldres Weiss, Skania Laura
El potencial que representan las redes sociales como una herramienta de marketing es indiscutible, permiten compartir información, construir redes, e influir en consumidores y marcas. Aún más, las redes sociales contribuyen al engagement empresa a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2079::11b369097d4ca60c29d6abe688fa40ab
https://hdl.handle.net/10550/85432
https://hdl.handle.net/10550/85432
Autor:
Blüchert, Simon, Nordbeck, Mårten
A strong brand community is characterized by its value co-creation practices and brand community consumer relationships. Although previous brand community literature explains the contribution of brand community entities through these practices and re
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-414424
Publikováno v:
Tuominen, T, Edvardsson, B & Reynoso, J 2020, ' Institutional change and routine dynamics in service ecosystems ', Journal of Services Marketing, vol. 34, no. 4, pp. 575-586 . https://doi.org/10.1108/jsm-06-2019-0243
Purpose This study aims to understand and explain how institutional change occurs at the level of value co-creation practices in service ecosystems. Despite the centrality of collective practices to the service ecosystems perspective, theoretically g
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b7ba166cf71b16dfa81320560bb5abc9
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-77867
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-77867
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.