Zobrazeno 1 - 10
of 579
pro vyhledávání: '"value added service"'
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 19, Iss 2, Pp 846-862 (2024)
Service-oriented third-party e-commerce platforms have emerged as a new trend in the manufacturing industry. This paper aims to investigate the platforms’ value-added service (VAS) and charging strategies with a dynamic evolution analysis. Consider
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34bf649faa40486d97280bc7fad19d1e
Publikováno v:
Kybernetes, 2023, Vol. 53, Issue 2, pp. 557-579.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/K-01-2023-0087
Publikováno v:
Information, Vol 15, Iss 6, p 329 (2024)
This study aims to examine the influence of social customer relationship management (CRM) on relationship quality (RQ); the role of strategic information exchange capabilities (SIECs) as a mediator on the relationship between dimensions of social CRM
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4765f962f8de4c14b2ec95f29b82cfc8
Publikováno v:
Internet Research, 2022, Vol. 32, Issue 6, pp. 1832-1861.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/INTR-06-2021-0414
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fengyue An, Gang Liu
Publikováno v:
Symmetry, Vol 15, Iss 6, p 1246 (2023)
We explore media platforms’ investment strategies for two-sided beneficial value-added services, which can directly benefit both consumers and advertisers, and ad pricing strategies by using game theory. We consider an asymmetric investment scenari
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5572bcac23a0472cbc389bacce9d19aa
Publikováno v:
Journal of Big Data, Vol 8, Iss 1, Pp 1-24 (2021)
Abstract Value-Added Services at a Mobile Telecommunication company provide customers with a variety of services. Value-added services generate significant revenue annually for telecommunication companies. Providing solutions that can provide custome
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e93fab6eeec44c3b8d2289d345f7aa5e
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 62166-62181 (2021)
With the further reform and development of the electricity retail market in China, the premium power value-added service (PPVS) product is becoming increasingly demanded by high-tech customers. However, the problem of PPVS demand-level matching has n
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5a69f51df874687b64df787ad5eee9e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.