Zobrazeno 1 - 10
of 32 987
pro vyhledávání: '"value added service"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li, Wenbo1,2 (AUTHOR) liwenbo92@126.com, Zhang, Yajie1,2 (AUTHOR) z17815252568@163.com, Dan, Bin1,2 (AUTHOR) danbin@cqu.edu.cn, Zhang, Xumei1,2 (AUTHOR), Sui, Ronghua3 (AUTHOR) suironghua725@163.com
Publikováno v:
Journal of Theoretical & Applied Electronic Commerce Research. Jun2024, Vol. 19 Issue 2, p846-862. 17p.
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 19, Iss 2, Pp 846-862 (2024)
Service-oriented third-party e-commerce platforms have emerged as a new trend in the manufacturing industry. This paper aims to investigate the platforms’ value-added service (VAS) and charging strategies with a dynamic evolution analysis. Consider
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34bf649faa40486d97280bc7fad19d1e
Strategies for warranty service in a dual-channel supply chain with value-added service competition.
Publikováno v:
International Journal of Production Research. Sep2018, Vol. 56 Issue 17, p5677-5699. 23p. 2 Diagrams, 2 Charts, 4 Graphs.
Publikováno v:
Kybernetes, 2023, Vol. 53, Issue 2, pp. 557-579.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/K-01-2023-0087
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hong, Xianpei1 (AUTHOR), Wang, Lan1 (AUTHOR) lanwang@163.com, Gong, Yeming2 (AUTHOR) GONG@em-lyon.com, Chen, Wanying (Amanda)3 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Production Research. Jun2020, Vol. 58 Issue 11, p3342-3361. 20p. 5 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Managerial & Decision Economics. Jun2023, Vol. 44 Issue 4, p2199-2210. 12p.