Zobrazeno 1 - 10
of 138
pro vyhledávání: '"value–attitude–behavior"'
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 20, Pp e39377- (2024)
The prevalence of social media has significantly facilitated the spread and diffusion of online memes. The Clubhouse voice community application, which gained popularity rapidly during the COVID-19 pandemic and became widely used, can be regarded as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c5841f649c042529bcef13afa449eed
Publikováno v:
Energy, Sustainability and Society, Vol 13, Iss 1, Pp 1-17 (2023)
Abstract Background To be socially robust, renewable energy policies aiming at achieving a low-carbon society require public support. Woody biomass is an important renewable energy source. It accounts for a large share of the renewable energy consump
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5496818fe3a46b9a2222752b9351c5c
Autor:
Cho-I Park, Young Namkung
Publikováno v:
Foods, Vol 13, Iss 16, p 2561 (2024)
This study investigated the impact of consumer values and attitudes to consuming plant-based alternatives (PBAs), using the value–attitude–behavior framework. The research model and hypotheses were tested using a two-step approach to structural e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/41b0db2596a8486599e41545dfcd5e5c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chen Yan, Abu Bakkar Siddik, Mohammad Masukujjaman, Qianli Dong, Muhammad Hamayun, Zheng Guang-Wen, Abdullah Mohammed Ibrahim
Publikováno v:
Frontiers in Nutrition, Vol 9 (2022)
The purpose of the study is to determine the factors of online fast food-buying intention among Bangladeshi Millennials during the COVID-19 pandemic. The study adopted the Value-Attitude-Behavior (VAB) model and designed it as a higher-order construc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e68c0bb157bd4aea91b62aa743fa5185
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.