Zobrazeno 1 - 10
of 54 210
pro vyhledávání: '"validity evidence"'
Autor:
Brian Wasicek, Douglas McHugh
Publikováno v:
International Medical Education, Vol 3, Iss 3, Pp 212-228 (2024)
Motivation is essential in education, with highly motivated learners engaging more deeply with content and more ably transferring knowledge to new contexts. However, the validity of scales to measure motivation has been underexplored in pre-clerkship
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/399674c424cc48d185fdf935852e6cc1
Publikováno v:
Psicologia: Reflexão e Crítica, Vol 37, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Background The International Trauma Questionnaire (ITQ) is used to measure posttraumatic stress disorder (PTSD) and complex posttraumatic stress disorder (CPTSD) symptoms, and the Posttraumatic Cognitions Inventory-9 (PTCI-9) is used to meas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/61967d06fef44e7abc5eb3fff20e3a52
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abulela, Mohammed A. A.1,2 mhady001@umn.edu, Khalaf, Mustafa Ali3,4
Publikováno v:
SAGE Open. Jan-Mar2024, Vol. 14 Issue 1, p1-16. 16p.
Autor:
Rémi Yaïci, Jérémie Poirot, Lea Dormegny, Nicole Neumann, Eugénie Bazarya, Lauriana Solecki, Arnaud Sauer, David Gaucher, Anne Lejay, Ann Sofia Thomsen, Nabil Chakfe, Tristan Bourcier
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract This study aims to assess validity evidence of the new phacoemulsification module of the HelpMeSee [HMS] virtual reality simulator. Conducted at the Ophthalmology Department of Strasbourg University Hospital and Gepromed Education Department
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7579ef84941f4d098cd27d5e4f86b643
Autor:
Stephens, Georgina C.1 georgina.stephens@monash.edu, Lazarus, Michelle D.2, Sarkar, Mahbub3, Karim, M. Nazmul4, Wilson, Adam B.5
Publikováno v:
Medical Education. Sep2023, Vol. 57 Issue 9, p844-856. 13p. 1 Diagram, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.