Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"validation of prior learning"'
Autor:
Fahrenbach, Florian
Publikováno v:
European Journal of Training and Development, 2021, Vol. 47, Issue 10, pp. 1-14.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJTD-09-2019-0168
Autor:
Fahrenbach, Florian
Publikováno v:
Education + Training, 2021, Vol. 64, Issue 1, pp. 21-40.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ET-03-2020-0056
Publikováno v:
European Journal of Training and Development, 2021, Vol. 46, Issue 1/2, pp. 1-21.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJTD-06-2020-0097
Publikováno v:
European Journal of Training and Development, 2019, Vol. 44, Issue 2/3, pp. 209-235.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJTD-05-2019-0070
This conceptual paper outlines the descriptive theoretical foundations or kernel theories for designing an information and communication technology (ICT) tool to assess professional competences in the Austrian trade and craft sector. Upon completion,
Externí odkaz:
http://epub.wu.ac.at/6994/1/2019_ECKM_FahrenbachEtAl.pdf
Autor:
Erik Døving, Anita E. Tobiassen
Publikováno v:
Nordic Journal of Vocational Education and Training, Vol 10, Iss 3 (2020)
Workers in Norway can get skills acquired through informal and incidental learning validated in a formal process. The educational authorities issue a certificate stating that the worker’s skill level is equivalent to a certain level of vocational e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb4185ff989443e8b7d147037f7fd933
Autor:
Németh, Balázs
Publikováno v:
Revista de Științe ale Educației / Journal of Educational Sciences. 29(1):19-29
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=708400
Autor:
Joana Fernandes, Marta Santos
Publikováno v:
Laboreal, Vol X, Iss 1, Pp 47-58 (2014)
This research aimed at increasing the knowledge on the trainers’ activity in a specific training typology, the Recognition and Validation of Prior Learning. The framework of key competences emerged as the main instrument for the development of thes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e42d310d51e74308a02e9265c6059b53
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.