Zobrazeno 1 - 10
of 362
pro vyhledávání: '"utbildningssystem"'
Autor:
Claes Nilholm
Publikováno v:
Utbildning & Demokrati, Vol 30, Iss 1 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c6dfc32029e4777842ba45821fa1ef2
Autor:
Hedberg, Sebastian, Nasra, Salma
The foundational testing of knowledge and ability is and has always been very important. These days we can create a computerized test that can vary based on the estimated skill of the examinee. This is called an adaptive test. And the aim of this is
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-214601
Autor:
Corneliusson, Ida, Arvidsson, Ellen
Denna kunskapsöversikt har till syfte att systematiskt sammanställa kunskap om villkoren för estetiska lärprocesser i bildämnet i relation till en målrationell skola. Forskningen i denna kunskapsöversikt presenteras i förhållande till fråge
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-40905
Autor:
Sagner, Johanna
The aim of this study is to compare Sweden and Finland with regards to the education systems in each country. The comparison is made based on three factors that can explain the different outcomes in the Swedish and Finnish schools. The three factors
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:sh:diva-43704
Autor:
Lindquist, Olle, Östebo, Anton
This literature study aims to review previous research to examine in what manner the European Union (EU) affects the Swedish educational system. The literature study presents how a communal educational policy for the EU was formed by the acceptance o
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-163859
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pihl, Mikael
Uppstatsens huvudsyfte är att försöka finna tänkbara förklaringar till varför grundskoleelever i Finland presterar bättre i internationella kunskapsmätningar än svenska elever. Genom en jämförande fallstudie, av typen mest lika design, dä
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-205693
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.