Zobrazeno 1 - 10
of 182
pro vyhledávání: '"user types"'
Autor:
Anja Knöchelmann, Karl Healy, Thomas Frese, Eva Kantelhardt, Rafael Mikolajczyk, Gabriele Meyer, Jan Schildmann, Anke Steckelberg, Max Herke
Publikováno v:
BMC Health Services Research, Vol 24, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background There is evidence of different use by different groups of people for general health-related applications. Yet, these findings are lacking for digitalized healthcare services. It is also unclear whether typical use patterns can be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0be4f4468d0e48aa8d1abf9acfd7cb9d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PeerJ Computer Science, Vol 8, p e1136 (2022)
Background Constructing a sample of real users as participants in user studies is considered by most researchers to be vital for the validity, usefulness, and applicability of research findings. However, how often user studies reported in information
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/097154367f764652bd693cb6c1395ae4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Enterprise Information Management, 2020, Vol. 33, Issue 6, pp. 1337-1356.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEIM-02-2019-0032
Autor:
Witoszek-Kubicka, Aleksandra
Publikováno v:
Horyzonty Wychowania / Horizons of Education. 19(51):57-67
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=976727
Autor:
Laia Subirats, Tuula Nousiainen, Apoorwa Hooda, Luis Rubio-Andrada, Santi Fort, Mikko Vesisenaho, G. M. Sacha
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 4, p 2269 (2023)
Students’ motivation is one of the most relevant factors when improving the quality of the learning process. In this context, gamification is a powerful tool for increasing motivation at all levels of teaching. Since gamification methodologies can
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/69a2c5395718425eb998bd82e6934eec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Online Learning, Vol 25, Iss 4 (2021)
Gamification, which is defined as the use of game design elements in non-game contexts, is put forward as a solution to low motivation and is suggested for the creation of a sustainable learning ecology in open and distance learning (ODL). The overal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ba82e0a066c4e3fa6ecaa0d433694b2