Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"use of research evidence"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 2 (2023)
AbstractGovernments and education systems worldwide have tried using additional cash transfers to encourage school enrolment and attendance, and to reduce the attainment gap between disadvantaged students and their peers. There are now many strands o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c65bff06b48f4985985015be005d3624
Autor:
J. Taylor Scott, K. Megan Collier, Jessica Pugel, Patrick O’Neill, Elizabeth C. Long, Mary A. Fernandes, Katherine Cruz, Brittany Gay, Cagla Giray, D. Max Crowley
Publikováno v:
Implementation Science, Vol 18, Iss 1, Pp 1-13 (2023)
Abstract Background While prior work has revealed conditions that foster policymakers’ use of research evidence, few studies have rigorously investigated the effectiveness of theory-based practices. Specifically, policymakers are most apt to use re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fcc1dda6eb894ffd8d59f168dceb0c2c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This protocol describes the Monash Q Project's 'Using Research Well in Australian Schools' interview, which explored Australian educators' views about the practices and behaviours involved in using research well. More information about the Monash Q P
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6d8e78efc4dc3a4c0220206d8c19cba6