Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"urban debate"'
Autor:
Mayayo, Patricia
Publikováno v:
Arte, Individuo y Sociedad; Vol. 32 Núm. 3 (2020); 565-580
Arte, Individuo y Sociedad; Vol. 32 No. 3 (2020); 565-580
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
Biblos-e Archivo: Repositorio Institucional de la UAM
Universidad Autónoma de Madrid
Arte, Individuo y Sociedad; Vol 32 No 3 (2020); 565-580
Arte, Individuo y Sociedad; Vol. 32 No. 3 (2020); 565-580
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
Biblos-e Archivo: Repositorio Institucional de la UAM
Universidad Autónoma de Madrid
Arte, Individuo y Sociedad; Vol 32 No 3 (2020); 565-580
The term gauche divine, coined by journalist Joan Segarra in 1967, was used to designate a heterogeneous group of writers, photographers, architects, designers, and intellectuals active during the late 60's and early 70's in Barcelona. Often describe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::651b76748494bb33c61664276fa72d27
https://revistas.ucm.es/index.php/ARIS/article/view/62053
https://revistas.ucm.es/index.php/ARIS/article/view/62053
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sophie Devolder, Thomas Block
Publikováno v:
SUSTAINABILITY
Sustainability, Vol 7, Iss 3, Pp 3269-3289 (2015)
Sustainability
Volume 7
Issue 3
Pages 3269-3289
Sustainability, Vol 7, Iss 3, Pp 3269-3289 (2015)
Sustainability
Volume 7
Issue 3
Pages 3269-3289
Today, cities worldwide are engaged in urban projects and activities in a concerted drive towards sustainable development. However, the concept of “sustainable urban projects” is inherently normative, subjective and ambiguous. Furthermore, the po
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::55cffc993e7d5be8464c2de1991421fb
https://hdl.handle.net/1854/LU-5908294
https://hdl.handle.net/1854/LU-5908294
Autor:
Bryant, Dana
Publikováno v:
Middle-Secondary Education and Instructional Technology Dissertations.
Technology literacy is the latest achievement benchmark for 8th grade public school students under No Child Left Behind (NCLB). Although necessary for contemporary academic and professional success (Selfe, 1999; Pearson & Young, 2002), this benchmark
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.