Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"upper elementary school"'
Autor:
Kolumber, Tereza
Publikováno v:
Journal on European History of Law. 14(1):88-98
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1134126
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
While traditional seating (also known as fixed seating or fixed classroom) remains the preferred classroom seating arrangement for teachers, a new type of seating arrangement is becoming more common in schools: the flexible classroom (also known as f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a9543e97c81407892c8385284a0d46b
Autor:
Amir Godsmohammadi, Soolmaz Nourabadi
Publikováno v:
Política e Gestão Educacional, Vol 25, Iss esp.7 (2021)
The aim of the present study in the upper elementary school is to investigate the components of education quality that which one-teacher and multi-teacher methods are more effective from the Iranian teachers' point of view. This research is applied m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a6ca3fee47740a3a09375427adf6343
Publikováno v:
Education in the North, Vol 25, Iss 3, Pp 7-31 (2018)
This study aimed to find out the ways in which teachers’ and students’ agency emerge in outdoor learning and in which ways students’ agentic engagement could be promoted and supported. Outdoor learning is defined here as cognitive, emotional, s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0620df75eba849debb15227c146f71ad
Publikováno v:
The Journal of Educational Research, 2017 Jan 01. 110(2), 199-208.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26586722
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.