Zobrazeno 1 - 10
of 274
pro vyhledávání: '"unplugged programming"'
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2024 Oct 01. 27(4), 156-170.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48791548
Autor:
Yun-An Chen1 stu91039@gmail.com, Fu-Pei Hsieh2 sfp.sfp@msa.hinet.net, Chun-Yen Tsai1 ctsai@mail.nsysu.edu.tw
Publikováno v:
Educational Technology & Society. Oct2024, Vol. 27 Issue 4, p156-170. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Greta Heim, Oskar Jensen Wang
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
In the new Norwegian national curricula, programming and interdisciplinary work have been introduced as two central elements. Furthermore, computational thinking is part of the core elements of the mathematics curriculum. In this paper, we present th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71a45546c067408095a1fc8fed90d108
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Özdinç, Fatih1 (AUTHOR), Kaya, Gökhan2 (AUTHOR), Mumcu, Filiz3 (AUTHOR), Yıldız, Bahadır4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Science Activities. 2022, Vol. 59 Issue 3, p151-159. 9p. 3 Color Photographs, 3 Diagrams, 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity December 2021 42