Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"university-school partnerships"'
Autor:
Venicia A. Ferrell, Alexis S. Tharpe
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 7, p 712 (2024)
This instrumental case study describes the steps taken to establish and implement a university–school partnership to improve rural science teachers’ content knowledge and teaching practices and students’ achievement in elementary science and hi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b19b5e1bc5644d4b8fd8d4ad236a48c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Patricia Jenkins, Tiffany D. Pogue
Publikováno v:
Georgia Educational Researcher, Vol 17, Iss 2, Pp 1-15 (2020)
This mixed-methods study sought to examine teacher education candidates’ practice-based field experiences and relationships with a Historically Black College and University (HBCU) and an urban P-12 school. As informed by the Networked Improvement C
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c4781db21794ad38a8f6da9a9664bcc
Publikováno v:
Frontiers in Environmental Science, Vol 9 (2022)
The Next Generation Science Standards call for students to “investigate the natural world through the processes of scientific inquiry.” Yet, it is rare for secondary students in the U.S. to engage in authentic scientific investigations of natural
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51d3ca14ba68410bbfe7e2a0641ccad9
Autor:
Williamson, Peter, George, Marshall A.
Publikováno v:
Innovations in English Language Arts Teacher Education
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Casale, Carolyn, Thomas, Stephanie
Publikováno v:
On the Horizon, 2018, Vol. 26, Issue 3, pp. 260-269.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OTH-08-2017-0078
Publikováno v:
The Good Society, 2017 Sep 01. 25(2-3), 172-181.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5325/goodsociety.25.2-3.0172