Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"university writing"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research on English and Language Learning, Vol 4, Iss 2 (2023)
Until now, there are still students who do not graduate on time. This study aims to determine the difficulties of students in writing undergraduate thesis in the English Tadris Study Program, UIN Sulthan Thaha Saifuddin Jambi. Researcher used case st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8118eb13f8cc46a5b2d20ef3578de4c5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
NISHIYAUCHI, Hiromi
Publikováno v:
東京電機大学総合文化研究. (20):55-64
Autor:
Irina B. Korotkina
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 0, Iss 1, Pp 75-86 (2016)
The author gives an overview of the first few academic writing centers in Russian universities and compares their missions and functions in terms of target audience and outcomes for the universities. She concludes that writing centers in Russia will
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa447c28e3e1476bb7938f771139c0e5
Autor:
Lynch-Biniek, Amy1
Publikováno v:
Composition Studies. Fall2007, Vol. 35 Issue 2, p119-122. 4p.
Autor:
White, Edward M.1
Publikováno v:
Composition Studies. Spring2004, Vol. 32 Issue 1, p109-116. 8p.
Autor:
Liliana Vásquez-Rocca
Publikováno v:
Revista Brasileira de Linguística Aplicada, Volume: 21, Issue: 3, Pages: 813-841, Published: 18 OCT 2021
Revista Brasileira de Linguística Aplicada v.21 n.3 2021
Revista Brasileira de Lingüística Aplicada
Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG)
instacron:UFMG
Revista Brasileira de Linguística Aplicada, Vol 21, Iss 3, Pp 813-841 (2021)
Revista Brasileira de Linguística Aplicada v.21 n.3 2021
Revista Brasileira de Lingüística Aplicada
Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG)
instacron:UFMG
Revista Brasileira de Linguística Aplicada, Vol 21, Iss 3, Pp 813-841 (2021)
Resumen Este artículo se centra en las prácticas de escritura universitaria con enfoque multimodal. (KRESS, 2010; ARCHER; BREUER, 2016) En Latinoamérica, las indagaciones sobre escritura multimodal han tenido escasa atención, pues predomina en lo
Autor:
Moris, Amanda
Publikováno v:
Epiphany. Journal of Transdisciplinary Studies. 6(1):1-28
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=941198
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.