Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"university success"'
Publikováno v:
International Journal of Educational Research Open, Vol 7, Iss , Pp 100345- (2024)
In Ireland, 5 % of university students registering with disability services in higher education have ADHD, increasing annually. Student services nationally report a significant increase in requests for assessment, diagnosis, and support for ADHD in u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18bf7e1a0f234ceeb0b79949b129bc36
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Verimlilik Dergisi, Iss 3, Pp 479-498 (2022)
Amaç: Yükseköğretimde artan küresel rekabet dolayısıyla kurumlar ölçülebilir hedefler koymak amacıyla stratejik yönetim araçlarından Dengeli Puan Kartı (DPK) uygulamalarına yer vermekte ve literatürde konuyla ilgili birçok araştır
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb724b1d98db4f71930e3acdb5fd96c1
Publikováno v:
The European Educational Researcher, Vol 4, Iss 3, Pp 283-290 (2021)
University achievement is a highly relevant educational outcome with implications for students' academic and professional futures. As the majority of students that drop out of university do so due to subjective reasons in contrast to a lack of capa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2e5e9f3dcba414e9eccd5d37d32965e
Autor:
Auguste, M’Piayi
Publikováno v:
Revue Européenne du Droit Social / European Journal of Social Law. (2 (51)):129-156
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=934433
Autor:
Maria S. Plakhotnik, Natalia V. Volkova, Cuiling Jiang, Dorra Yahiaoui, Gary Pheiffer, Kerry McKay, Sonja Newman, Solveig Reißig-Thust
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
The rapid and unplanned change to teaching and learning in the online format brought by COVID-19 has likely impacted many, if not all, aspects of university students' lives worldwide. To contribute to the investigation of this change, this study focu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e2a91b1f838b412cbdc389ca6ea2bf6e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M’Piayi, Auguste
Publikováno v:
Mesure et évaluation en éducation. 22:45-67
Cet article est tiré de mon travail de thèse préparée et soutenue à l’IREDU 1 – Université de Bourgogne. Ce travail est une réflexion sur un problème crucial d’échec universitaire en premier cycle, notamment en première année. Cette