Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"university language teaching"'
Autor:
Moallemi, Robyn
Publikováno v:
Journal of Research in Innovative Teaching & Learning, 2023, Vol. 17, Issue 1, pp. 21-46.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIT-07-2022-0041
Publikováno v:
Journal of Languages for Specific Purposes, Vol 1, Iss 10, Pp 31-48 (2023)
Globalisation and internationalisation have caused massive changes in several fields of life worldwide, with significant transitions in Hungary. The advent of multinational companies, including SSCs (Shared Service Centres), has impacted the labour m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0450fe60f86412592736022740a634e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jennifer Bruen
Publikováno v:
Teanga: The Journal of the Irish Association for Applied Linguistics, Vol 20 (2020)
This paper presents a study designed to identify the language learning strategies associated with the achievement of higher levels of oral proficiency in German for one hundred Irish, third level students. The study also investigates the way in which
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ac6bdde84e3464b8955bcf3f5efec40
Autor:
Danijela S. Đorović
Publikováno v:
Anali Filološkog fakulteta
U nastavi jezika struke na tercijarnom nivou uloga prevođenja znatno se razlikuje od prevođenja kao jezičke veštine koju studenti stiču na filološkim studijama. Budući da je strani jezik studentima nefilološke orijentacije pre svega sredstvo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5247da73f0b4ed648d833c947cef8633
http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/1667/3035.pdf
http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/1667/3035.pdf
Autor:
Nagatomo, Diane Hawley
Publikováno v:
お茶の水女子大学人文科学研究. 7:165-180
application/pdf
紀要論文
This study reports the qualitative results obtained from a questionnaire survey that was\\r\\\ distributed by email to 420 Japanese teachers of English in various types of universities throughout Japan. The thre
紀要論文
This study reports the qualitative results obtained from a questionnaire survey that was\\r\\\ distributed by email to 420 Japanese teachers of English in various types of universities throughout Japan. The thre
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pedley, Alan
Publikováno v:
Modern Language Review. Jul98, Vol. 93 Issue 3, p769. 2/3p.