Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"university identification"'
Autor:
Xiao Yaping, Nguyen Thi Thu Huong, Nguyen Hoang Nam, Phan Dinh Quyet, Cao Tuan Khanh, Dao Thi Ha Anh
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 6, Pp e16825- (2023)
Despite its significant role, brand management is an oft-overlooked and challenging aspect in the development of academic institutions, especially in higher education context. Based on a systematic review of journal articles from various sources incl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81d71b73f0dd4bac87e0a08767d2ceae
Publikováno v:
World Journal of Entrepreneurship, Management and Sustainable Development, 2021, Vol. 17, Issue 4, pp. 729-741.
Autor:
David Amani
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 9, Iss 1 (2022)
Extant literature examines the role of alumni in supporting higher education institutions (HEIs) through donation behavior. However, scant empirical studies examine the influence of alumni in the context of extra-role brand building behaviour in HEIs
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c53ad12bdfe4c25be0e52232812ca3d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2019, Vol. 33, Issue 1, pp. 45-65.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-02-2018-0072
Publikováno v:
The TQM Journal, 2018, Vol. 30, Issue 5, pp. 458-475.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TQM-11-2017-0153
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Students’ identification with schools or universities predicts many positive aspects such as cooperation and completion of studies. Two hundred and eleven Italian students and 226 U.S. students wrote responses to open-ended questions about a time t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6bbdd1f25d23754eed2dcef3553fddda
https://hdl.handle.net/10446/234129
https://hdl.handle.net/10446/234129