Zobrazeno 1 - 10
of 3 273
pro vyhledávání: '"university identification"'
Chain Mediating Effects of Student Engagement and Academic Achievement on University Identification.
Publikováno v:
SAGE Open. Jan-Mar2024, Vol. 14 Issue 1, p1-12. 12p.
Autor:
Schlesinger, Walesska1 (AUTHOR) m.walesska.schlesinger@uv.es, Cervera-Taulet, Amparo2 (AUTHOR), Wymer, Walter3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing for Higher Education. Jan-Jun2023, Vol. 33 Issue 1, p1-19. 19p. 2 Diagrams, 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
World Journal of Entrepreneurship, Management and Sustainable Development, 2021, Vol. 17, Issue 4, pp. 729-741.
Autor:
Sarı, Erkin1 erkin.sari@yahoo.com.tr, Bükün, Mehmet Fatih2 mfbukun@bingol.edu.tr
Publikováno v:
Nesne: Journal of Psychology. Summer2023, Vol. 11 Issue 28, p170-186. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abdelmaaboud, Abdelhamid K.1,2 (AUTHOR) abdelhamid_kotb@foc.cu.edu.eg, Peña, Ana Isabel Polo2 (AUTHOR), Mahrous, Abeer A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing for Higher Education. Jul-Dec 2021, Vol. 31 Issue 2, p197-219. 23p. 4 Diagrams, 10 Charts.
Autor:
Medina-Craven, Michele N.1 michele.medina@msstate.edu, Davis, Sara E.1, Sexton, S. Michael2, Cooper, Danielle2
Publikováno v:
Studies in Higher Education. Mar2022, Vol. 47 Issue 3, p469-485. 17p. 1 Diagram, 6 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2019, Vol. 33, Issue 1, pp. 45-65.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-02-2018-0072