Zobrazeno 1 - 10
of 607
pro vyhledávání: '"university health promotion"'
Autor:
Alber JM; California Polytechnic State University, San Luis Obispo, CA, USA., Askay D; California Polytechnic State University, San Luis Obispo, CA, USA., Nelson C; California Polytechnic State University, San Luis Obispo, CA, USA., Ramirez-Crippen J; California Polytechnic State University, San Luis Obispo, CA, USA.
Publikováno v:
Health promotion practice [Health Promot Pract] 2024 Nov 19, pp. 15248399241294233. Date of Electronic Publication: 2024 Nov 19.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
ObjectiveWell-being of music students has been an increasing matter of concern since studies show that up to 50% of beginners suffer from playing-related pain or anxiety. The aim of this longitudinal study was to examine health status, health-related
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/942d007194ee4a4c81ce2c9487e9f2e0
Autor:
Graça S. Carvalho, Teresa Vilaça
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 12 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a1bc96c31b794c9ab8aec273a81d9491
Publikováno v:
International Journal of Current Pharmaceutical Research. :93-100
Objective: Stress, depression and anxiety are common, estimated at 19.7% people showing symptoms of these diseases. Although, effective treatment for depression and anxiety is available, they are still under diagnosed and treated to avoid stigma. The
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mental Health Weekly Digest; 12/13/2024, p149-149, 1p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Health Education. 25:274-282
The effects of a university health-promotion course were evaluated before and after major course revision. Knowledges, attitudes, and behaviors were assessed at the beginning and end of the class for all students taking the original course during 198
Autor:
Terry W. Parsons, Dean Purdy
Publikováno v:
Recreational Sports Journal. 16:34-44