Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"university experiences"'
Autor:
Ahmed Yousef, Haj Bordosen
Publikováno v:
Journal of Arts and Social Sciences, Vol 7, Iss 3, Pp 79-90 (2016)
The engineering programs at Sultan Qaboos University are designed to include a number of courses related to humanities and social sciences. This will enrich the interdisciplinarity required for engineering programs from both theoretical and practical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6621205e103048d7bb7fefc38d676c6e
Publikováno v:
Sustainability; Volume 15; Issue 5; Pages: 4054
Academic and social-emotional experiences during the university years influence students’ academic achievement and emotional well-being. However, there is insufficient evidence on how the numerical representation of same-gendered persons affects su
Autor:
Lacey, Shelby
Publikováno v:
Electronic Theses and Dissertations
The prevalence of sexual violence is an ongoing public health concern within university communities. Students who experience sexual violence may be at risk for negative academic impacts including declines in grade point average (GPA), increased absen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2870::fa50e6b0de8731ec8cab639600821097
https://scholar.uwindsor.ca/etd/8932
https://scholar.uwindsor.ca/etd/8932
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Electrónica Educare, Volume: 26, Issue: 3, Pages: 275-296, Published: DEC 2022
Revista Electrónica Educare; Vol 26 No 3 (2022): Revista Electrónica Educare (September-December); 1-22
Revista Electrónica Educare; Vol. 26 Núm. 3 (2022): Revista Electrónica Educare (setiembre-diciembre); 1-22
Revista Electrónica Educare; v. 26 n. 3 (2022): Revista Electrónica Educare (setembro-dezembro); 1-22
Portal de Revistas UNA
Universidad Nacional de Costa Rica
instacron:UNA
Revista Electrónica Educare; Vol 26 No 3 (2022): Revista Electrónica Educare (September-December); 1-22
Revista Electrónica Educare; Vol. 26 Núm. 3 (2022): Revista Electrónica Educare (setiembre-diciembre); 1-22
Revista Electrónica Educare; v. 26 n. 3 (2022): Revista Electrónica Educare (setembro-dezembro); 1-22
Portal de Revistas UNA
Universidad Nacional de Costa Rica
instacron:UNA
Resumen Introducción. La experiencia de formación académica de grupos minoritarios surge en un escenario de tensiones entre el sistema de educación predominantemente occidental y monocultural en relación con la educación familiar y saberes adqu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b5db41d7c1b0b85f780e7ad0bad9ea95
http://www.scielo.sa.cr/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1409-42582022000300275&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.sa.cr/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1409-42582022000300275&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mendonça, Érika de Sousa, Gominho Filho, Amilson de Carvalho, Santos, Marcelle Beatriz Maria Cabral dos
Publikováno v:
Revista Labor; v. 1 n. 25 (2021): Revista Labor; 220-241
Revista Labor
Universidade Federal do Ceará (UFC)
instacron:UFC
Revista Labor
Universidade Federal do Ceará (UFC)
instacron:UFC
The present study tried to understand the vectors - subjects, contexts, politics - that permeate university experiences, as well as the psychosocial reverberations of the current political-economic scenario, in the graduation of 14 young students in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::d43b14e66594b346830bc33f56449596
http://www.periodicos.ufc.br/labor/article/view/68010
http://www.periodicos.ufc.br/labor/article/view/68010
Autor:
Macedo, Ricardo Cruz
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UFPB
Universidade Federal da Paraíba (UFPB)
instacron:UFPB
Universidade Federal da Paraíba (UFPB)
instacron:UFPB
This thesis is part of the field of sociology on an individual scale. We start from the understanding that Brazilian higher education has undergone, in this current century, changes in the profile of university students with the entry of young people
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::e1e917e296894c5db9883a8fc03bfe96
https://repositorio.ufpb.br/jspui/handle/123456789/23487
https://repositorio.ufpb.br/jspui/handle/123456789/23487
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.