Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"university choice factors"'
Autor:
Ahmad Juhaidi
Publikováno v:
Cogent Social Sciences, Vol 10, Iss 1 (2024)
Most universities in Indonesia can be categorized as general higher education (GHE) and Islamic higher education (IHE). This study aimed to investigate and compare the factors influencing the selection of GHE and IHE on Kalimantan Island, the third-l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e9393ffb26d403194736aa212ddd911
Autor:
Cingillioglu, Ilker1 (AUTHOR) ilker.cingillioglu@adelaide.edu.au
Publikováno v:
Studies in Higher Education. Dec2024, Vol. 49 Issue 12, p2637-2655. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Laura Occhini
Publikováno v:
Journal of Educational, Cultural and Psychological Studies, Vol 0, Iss 18, Pp 75-98 (2018)
Considering the evident socio-cultural changes of the last few years, the university – and even more so degree courses – must review their training offer to align themselves with the demands of a constantly changing world of work. In this context
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20b26d7b3de441bbbe476a4e16c004ec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Educational Management; 2018, Vol. 32 Issue 3, p511-524, 14p
Autor:
Sojkin, Bogdan1 bogdan.sojkin@ue.poznan.pl, Bartkowiak, Paweł2 pawel.bartkowiak@ue.poznan.pl, Skuza, Agnieszka1 agnieszka.skuza@ue.poznan.pl
Publikováno v:
Higher Education (00181560). Feb2015, Vol. 69 Issue 2, p209-224. 16p. 7 Charts.
Publikováno v:
Asian Journal on Perspectives in Education; 2021, p1-21, 21p
Autor:
Zhou, Noel1
Publikováno v:
International Journal of Research in Business & Social Science. 2024 Special Issue, Vol. 13, p446-455. 10p.