Zobrazeno 1 - 10
of 2 118
pro vyhledávání: '"university and college education"'
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Harper, William R.
Publikováno v:
The North American Review, 1902 Apr 01. 174(545), 457-465.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25119226
Autor:
Mg. Gilmer Cacho Cuba
Publikováno v:
LOGOS. 3
RESUMEN Cuando se leen las mediciones que se hacen en el mundo sobre las performances universitarias admira, cuestiona y/o desagrada que solo una universidad nacional merodee el puesto 900 a nivel mundial y el puesto 30 a nivel latinoamericano, las s
Autor:
Burrell, Lisa Victoria1 (AUTHOR) l.v.burrell@medisin.uio.no, Mehlum, Lars1 (AUTHOR), Qin, Ping1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Psychiatry & Psychiatric Epidemiology. Jun2020, Vol. 55 Issue 6, p779-788. 10p.
Autor:
Bajagić, Dušan R.
Publikováno v:
Историја и географија: Сусрети и прожимања / History and Geography: Meetings and Permeations. :743-771
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=760618
Publikováno v:
北星学園大学文学部北星論集. 57(2):13-19
Autor:
Gripe, Isabella1,2 (AUTHOR) isabella.gripe@ki.se, Danielsson, Anna‐Karin3 (AUTHOR), Karlsson, Patrik4 (AUTHOR), Thor, Siri1,2 (AUTHOR), Ramstedt, Mats1,2,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Drug & Alcohol Review. Jan2021, Vol. 40 Issue 1, p126-134. 9p. 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andersson, Jan1 (AUTHOR) jan.andersson@vti.se, Wallén Warner, Henriette1 (AUTHOR), Henriksson, Per1 (AUTHOR), Andrén, Peter1 (AUTHOR), Stave, Christina1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Transportation Research: Part F. Oct2024, Vol. 106, p169-178. 10p.
Autor:
Badu, E.E., Badu, Christy
Publikováno v:
Information Technologist (The); Vol 13, No 2 (2016); 29-37
This study explored the awareness, characteristics, benefits and challenges of the adoption of Community of Practice (CoP) in University of Ghana using some aspects of the grounded theory approach A qualitative design was used for this study.. Twenty