Zobrazeno 1 - 10
of 6 037
pro vyhledávání: '"unitizing"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ceccaldi, Eleonora, Lehmann-Willenbrock, Nale, Volta, Erica, Chetouani, Mohamed, Volpe, Gualtiero, Varni, Giovanna
This paper investigates how unitizing affects external observers' annotation of group cohesion. We compared unitizing techniques belonging to these categories: interval coding, continuous coding, and a technique inspired by a cognitive theory on even
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2209.14186
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
PETROSKI, HENRY
Publikováno v:
ASEE Prism, 2022 Jan 01. 31(4), 19-19.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48682146
An Internal Covariate Shift Bounding Algorithm for Deep Neural Networks by Unitizing Layers' Outputs
Autor:
Huang, You, Yu, Yuanlong
Batch Normalization (BN) techniques have been proposed to reduce the so-called Internal Covariate Shift (ICS) by attempting to keep the distributions of layer outputs unchanged. Experiments have shown their effectiveness on training deep neural netwo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2001.02814
Autor:
Chuan, Yijian, Wu, Lan
Cross-sectional "Information Coefficient" (IC) is a widely and deeply accepted measure in portfolio management. The paper gives an insight into IC in view of high-dimensional directional statistics: IC is a linear operator on the components of a cent
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1912.10709
Publikováno v:
In Microchemical Journal October 2021 169
Autor:
Lamon, Susan J.
Publikováno v:
Journal for Research in Mathematics Education, 1996 Mar 01. 27(2), 170-193.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/749599
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grobecker, Betsey A.
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly, 1997 Oct 01. 20(4), 317-335.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1511228