Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"unified validity"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gonzague Yerly
L’évaluation des apprentissages des élèves n’est aujourd’hui plus uniquement interne à la classe (au niveau micro), elle est aussi externe et à grande échelle (au niveau macro). Avec les nouveaux modes de gouvernance des systèmes éducat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a744b5566474c4d54f12cb02bbc1ae1d
http://journals.openedition.org/ced/745
http://journals.openedition.org/ced/745
Autor:
Hülya Kelecioğlu, Sakine Göçer Şahin
Publikováno v:
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Vol 5, Iss 2, Pp 1-11 (2014)
Volume: 5, Issue: 2 1-11
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Volume: 5, Issue: 2 1-11
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
The concept of test validity has gained importance since psychological tests have been used. Validity is related to the degree of measurement capability of a certain test, which intends to measure a desired property. However, from the years which the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.