Zobrazeno 1 - 10
of 348
pro vyhledávání: '"underrepresented groups"'
Autor:
Gaurav N. Pathak, PharmD, Timothy Makkar, MD, Suraj S. Pathak, BS, Shazli Razi, MD, Cindy Wassef, MD, Babar Rao, MD
Publikováno v:
JAAD International, Vol 17, Iss , Pp 67-70 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b4f0a187ab7476abd8d8da8400aac0e
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 11, Iss 1, Pp 1-24 (2024)
Abstract Background Students’ academic self-efficacy maximizes likelihood for success and retention, yet prior research suggests that historically underrepresented (minoritized) undergraduate students in higher education and in college-level engine
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d77a137072a747158fa1df38adf15c6c
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2023, Vol. 35, Issue 11, pp. 3825-3843.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-10-2022-1252
Publikováno v:
Journal of Clinical and Translational Science, Vol 8 (2024)
Abstract Purpose: This paper describes the process developed at the University of Pittsburgh to increase the number of NIH-funded Diversity Supplements. Method: The authors formed a Diversity in Academia Workgroup where we created the infrastructu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e47ba2808d249daae9859b31e9485e1
Publikováno v:
Journal of Clinical and Translational Science, Vol 8 (2024)
Despite federal regulations mandating the inclusion of underrepresented groups in research, recruiting diverse participants remains challenging. Identifying and implementing solutions to recruitment barriers in real time might increase the participat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/165dfd28253644668aedae791f837eb2
Autor:
Lineo Toolo
Publikováno v:
International Journal of Research in STEM Education, Vol 5, Iss 2 (2023)
This study investigates the advancement of underrepresented groups in leadership roles within the fields of Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM), areas traditionally dominated by their male counterparts. Through a convergent seque
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff1edd4efa214f43aeda4fc769639e68
Autor:
Anita Chikkatur, Stephanie Valle
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 17, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
This study examines data from a participatory research action study on the experiences of underrepresented students in Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) fields at a small liberal arts college in the United States. Our analysis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b32bb222c2594efb9ee8c530683d3be2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.