Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"undergraduate teaching and learning"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
IntroductionThe rapid pace of technological advancement, globalisation, and complex socio-economic challenges facing 21st-century society necessitates a rethinking of undergraduate science education. Undergraduate science curriculum reform is essenti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58cf75dcaa9e4a3f8bc8d64b4a9d1130
Autor:
William Hankey, Nicholas Zanghi, Mackenzie M. Crow, Whitney H. Dow, Austin Kratz, Ashley M. Robinson, Meaghan R. Robinson, Verónica A. Segarra
Publikováno v:
Frontiers in Genetics, Vol 11 (2020)
Undergraduate students in the biomedical sciences are often interested in future health-focused careers. This presents opportunities for instructors in genetics, molecular biology, and cancer biology to capture their attention using lab experiences b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72fd67c657c04d36a47eecc4c564ad33
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Dental students' observations about teaching of endodontic access cavities in a French dental school
Publikováno v:
European Journal of Dental Education
European Journal of Dental Education, Wiley, 2021, ⟨10.1111/eje.12726⟩
European Journal of Dental Education, 2022, 26 (3), pp.499-505. ⟨10.1111/eje.12726⟩
European Journal of Dental Education, Wiley, 2021, ⟨10.1111/eje.12726⟩
European Journal of Dental Education, 2022, 26 (3), pp.499-505. ⟨10.1111/eje.12726⟩
International audience; INTRODUCTION: Teaching in French universities has undergone deep changes for several years. Dental studies are no exception to the rule. Endodontics is one of the most difficult fields requiring good knowledge of anatomy befor
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Abbas, A, Ashwin, P & McLean, M 2016, ' The influence of curricula content on English sociology students' transformations : the case of feminist knowledge ', Teaching in Higher Education, vol. 21, no. 4, CTHE1155551, pp. 442-456 . https://doi.org/10.1080/13562517.2016.1155551
Previous research identifies the importance of feminist knowledgefor improving gender equity, economic prosperity and socialjustice for all. However, there are difficulties in embeddingfeminist knowledge in higher education curricula. Across England,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c9f8f82c84944d5626471a0b0e04ad1e
https://nottingham-repository.worktribe.com/file/780193/1/SIGenderAbbasAshwinMcLean.pdf
https://nottingham-repository.worktribe.com/file/780193/1/SIGenderAbbasAshwinMcLean.pdf
Autor:
Broley, Laura
Publikováno v:
First conference of International Network for Didactic Research in University Mathematics
First conference of International Network for Didactic Research in University Mathematics, Mar 2016, Montpellier, France
First conference of International Network for Didactic Research in University Mathematics, Mar 2016, Montpellier, France
International audience; A recent survey of Canadian mathematicians found that while 43% of the participants use computer programming in their research, only 18% integrate this activity into their teaching. The first statistic highlights the significa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::23670d2ecdc878efac5ed4b8f3bf53dd
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01337901
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01337901
Autor:
An, Jumei
This study explored how faculty members at regular higher education institutions in China perceived the National Undergraduate Teaching and Learning Evaluation (NUTLE). Specifically, this study examined how the NUTLE influenced faculty teaching and r
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=bgsu1339103750
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.