Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"undergraduate research training"'
Publikováno v:
Frontiers in Pharmacology, Vol 14 (2023)
Introduction: Academic research centers often struggle to recruit and retain a well-trained and diverse clinical and translational science (CTS) workforce. In particular, the clinical research professional (CRP) career pathway is not well known to un
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/226999d8f731451c848a2aab52913e6b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Clinical and Diagnostic Research, Vol 9, Iss 7, Pp LC01-LC03 (2015)
Context: Early undergraduate exposure to research helps in producing physicians who are better equipped to meet their professional needs especially the analytical skills. Aim: To assess the effectiveness and acceptability of small group method in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93e67d2e19e44b8fa481418cb37a79e3
Publikováno v:
Journal of Research Practice, Vol 9, Iss 2, p Article M9 (2013)
The article presents a particular case of undergraduate students working on subprojects within the framework of their supervisors’ (the authors’) research project during Autumn Semester 2012 and Spring Semester 2013. The article’s purpose is to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a35c4fb401d44ee0b935df61baed5b4b
Autor:
MacDonald, Amanda B., Brown, Anne M.
High impact practices like undergraduate research and CUREs are excellent experiences for student learning and workforce development. Students from all fields can engage in research, albeit training and approach is varied. In 2014, library faculty at
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2485::3adb831dec5aeb464f5ade0020d5f417
https://hdl.handle.net/10919/97574
https://hdl.handle.net/10919/97574
Autor:
Briganti, Jonathan, Hicklin, Ian Kyle, Ball, Nicolas E, King, Kelsie Marie King, Kelly, Conor, Brown, Anne M., Sharp, Amanda, Gottschalk, Carter
We are a collaborative molecular modeling and bioinformatics lab at Virginia Tech. We work with individuals all over campus and at other universities to provide computational support to their research, as well as pursuing our own work on amyloid and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bedf56fad52a5415f8e086ddfe69f964
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Katayama, Mark
Publikováno v:
Katayama, Mark. (2018). STEM in CSU: Resources that Strengthen the STEM Pipeline. UC Riverside: Education. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0jx0d2gx
The objective of this research was to identify relationships that are associated with science, technology, engineering, and mathematics (STEM) graduation rates among the California State University (CSU) system. Specifically targeting resource alloca
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::671d117eb29819e531ae8fefdd958767
http://www.escholarship.org/uc/item/0jx0d2gx
http://www.escholarship.org/uc/item/0jx0d2gx