Zobrazeno 1 - 10
of 460
pro vyhledávání: '"undergraduate pharmacy education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhe Han, Keith C. Barton, Li-Ching Ho, Kai Zhen Yap, Doreen Su-Yin Tan, Shuh Shing Lee, Constance Xue Rui Neo, Amanda Han Lin Tan, Brian Ming Yao Boey, Charis Jia Yan Soon, Paul J. Gallagher
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Background Narrative medicine demonstrated positive impact on empathy in medicine and nursing students. However, this pedagogical approach had not been evaluated in pharmacy education. This study sought to apply and evaluate the narrative me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/09f0c597bbbd432ea5301f00c8d8c4f5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Medicine Advances, Vol 1, Iss 2, Pp 167-170 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0315a73c8b234b47864e7741f5a92ecb
Autor:
Naomi Steenhof
Publikováno v:
Pharmacy, Vol 11, Iss 1, p 32 (2023)
Pharmacy educators are grappling with concerns around curriculum overload and core pharmacist competencies in a rapidly changing and increasingly complex healthcare landscape. Adaptive expertise provides a conceptual framework to guide educators as t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3c2f5dc96f04291a0cb745d447c4440
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Strides in Development of Medical Education, Vol 18, Iss 1, Pp 1-2 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f436876e8e434e23a637345e1a650ba4
Autor:
Steenhof N; Leslie Dan Faculty of Pharmacy, University of Toronto, Toronto, ON M5S 3M2, Canada.; The Wilson Centre, University Health Network & University of Toronto, Toronto, ON M5G 2C4, Canada.
Publikováno v:
Pharmacy (Basel, Switzerland) [Pharmacy (Basel)] 2023 Feb 09; Vol. 11 (1). Date of Electronic Publication: 2023 Feb 09.
Autor:
Alowais, Mashael, Tolley, Clare
This is the registration for the protocol of a scoping review titled 'Digital Literacy in undergraduate pharmacy education: a scoping review ’. There are no prior registrations.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::abf6ed7df0ac265f18b1fe0b03242b58