Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"undergraduate mentoring"'
Publikováno v:
International Journal of Mentoring and Coaching in Education, 2021, Vol. 11, Issue 2, pp. 137-152.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMCE-09-2020-0058
Autor:
Krish Sheri, Jue Ying Joan Too, Sing En Lydia Chuah, Ying Pin Toh, Stephen Mason, Lalit Kumar Radha Krishna
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 24, Iss 1 (2019)
Effective mentoring enhances the personal and professional development of mentees and mentors, boosts the reputation of host organizations and improves patient outcomes. Much of this success hinges upon the mentor’s ability to nurture personalized
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c8d89f1a76e46a6bcdaa050fad7f5d1
Autor:
Jose L. Burgos, Daniel Yee, Thomas Csordas, Adriana C. Vargas-Ojeda, Luis A. Segovia, Steffanie A. Strathdee, Jose A. Olivares-Nevarez, Victoria D. Ojeda
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 20, Iss 0, Pp 1-6 (2015)
Background: The sizeable US Latino population calls for increasing the pipeline of minority and bilingual physicians who can provide culturally competent care. Currently, only 5.5% of US providers are Hispanic/Latino, compared with 16% of the US popu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be8566378a1a4a03b1a627bde0e838e1
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mary Jo Parker
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
The University of Houston-Downtown supports a STEM program, Scholars Academy (SA) within the College of Sciences and Technology dedicated to enhancing, preparing, and enlightening minority, underrepresented, and first-generation majors seeking entran
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5bc78ab555d50d56c869a22c63a5c150
https://hdl.handle.net/10251/124165
https://hdl.handle.net/10251/124165
Autor:
Sheri, Krish, Too, Jue Ying Joan, Chuah, Sing En Lydia, Toh, Ying Pin, Mason, Stephen, Radha Krishna, Lalit Kumar
Publikováno v:
Medical Education
Medical Education Online, Vol 24, Iss 1 (2019)
Medical Education Online, Vol 24, Iss 1 (2019)
Effective mentoring enhances the personal and professional development of mentees and mentors, boosts the reputation of host organizations and improves patient outcomes. Much of this success hinges upon the mentor’s ability to nurture personalized
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Steffanie A. Strathdee, Jose A. Olivares-Nevarez, Victoria D. Ojeda, Adriana Carolina Vargas-Ojeda, Luis Alberto Segovia, Thomas J. Csordas, Jose Luis Burgos, Daniel Yee
Publikováno v:
Medical Education
Medical Education Online, Vol 20, Iss 0, Pp 1-6 (2015)
Medical education online, vol 20, iss 1
Burgos, Jose L; Yee, Daniel; Csordas, Thomas; Vargas-Ojeda, Adriana C; Segovia, Luis A; Strathdee, Steffanie A; et al.(2015). Supporting the minority physician pipeline: providing global health experiences to undergraduate students in the United States-Mexico border region.. Medical education online, 20(1), 27260. doi: 10.3402/meo.v20.27260. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5n85g5bz
Medical Education Online; Vol 20 (2015)
Medical Education Online, Vol 20, Iss 0, Pp 1-6 (2015)
Medical education online, vol 20, iss 1
Burgos, Jose L; Yee, Daniel; Csordas, Thomas; Vargas-Ojeda, Adriana C; Segovia, Luis A; Strathdee, Steffanie A; et al.(2015). Supporting the minority physician pipeline: providing global health experiences to undergraduate students in the United States-Mexico border region.. Medical education online, 20(1), 27260. doi: 10.3402/meo.v20.27260. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5n85g5bz
Medical Education Online; Vol 20 (2015)
Background : The sizeable US Latino population calls for increasing the pipeline of minority and bilingual physicians who can provide culturally competent care. Currently, only 5.5% of US providers are Hispanic/Latino, compared with 16% of the US pop
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.