Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"undergraduate laboratory teaching"'
Publikováno v:
Frontiers in Microbiology, Vol 13 (2023)
Undergraduate instructional biology laboratories are typically taught within two paradigms. Some labs focus on protocols and techniques delivered in “cookbook” format with defined experimental outcomes. There is increasing momentum to alternative
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f77cc35adb014521b77de88248313efa
Publikováno v:
African Journal of Inter-Multidisciplinary Studies, Vol 4, Iss 1 (2022)
In an effort to introduce discovery-based learning in our undergraduate laboratory curriculum, we joined two collaborative, crowd-sourcing efforts to engage early career undergraduates in searching for novel antibiotics or bacteriophages as antimicro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/857fdee987514a188dac8ed072494e2e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Latifa B. Khan, Hannah M. Read
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 19, Iss 2 (2018)
Journal of Microbiology & Biology Education
Journal of Microbiology & Biology Education
Virus and bacteriophage are key components in any microbiology teaching. We have used a commercially available disinfectant (TRIGENE) to demonstrate plaques formation from bacteriophages on confluent bacterial lawns. We have designed a laboratory exe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.