Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"undergraduate college"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Though foundational knowledge and technical skills are frequently and rightfully emphasized in biology curricula, transferrable skills, including writing, are under-prioritized to the detriment of biology graduates and to the scientific field. In an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/52d7479313804e0697bccd04eb214d97
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Scott A. Travis, Aaron A. Best, Kristyn S. Bochniak, Nicole D. Dunteman, Jennifer Fellinger, Peter D. Folkert, Timothy Koberna, Benjamin G. Kopek, Brent P. Krueger, Jeff Pestun, Michael J. Pikaart, Cindy Sabo, Alex J. Schuitema
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 9 (2021)
Due to the COVID-19 pandemic, higher education institutions were forced to make difficult decisions regarding the 2020–2021 academic year. Many institutions decided to have courses in an online remote format, others decided to attempt an in-person
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad14cf387cde4c87ab271ec8ee064d0d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nutrients
Nutrients; Volume 14; Issue 8; Pages: 1661
Nutrients; Volume 14; Issue 8; Pages: 1661
Due to its stimulatory effects, caffeine is one of the most frequently consumed mood and behavior altering drugs. University students report using caffeine-containing products to enhance mood and performance or for a desire of alertness. The current
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::26c8d6e17a359b91977886ca446733d9
https://eprints.kingston.ac.uk/id/eprint/51682/1/Moir-HJ-51682-VoR.pdf
https://eprints.kingston.ac.uk/id/eprint/51682/1/Moir-HJ-51682-VoR.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.