Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"under resourced settings"'
Publikováno v:
African Journal of Primary Health Care & Family Medicine, Vol 15, Iss 1, Pp e1-e8 (2023)
Background: Point-of-care ultrasound (POCUS) improves patient outcomes. The current POCUS curriculum of the Emergency Medicine Society of South Africa is based on guidelines from the United Kingdom with a different burden of disease (BoD) and availab
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7bbaabc22451439ba27bbfe2b2f829bd
Autor:
Michelle Grunauer, Caley Mikesell, Gabriela Bustamante, Gissela Cobo, Sebastián Sánchez, Ana María Román, Andrea P. Icaza-Freire, Antonio W. D. Gavilanes, Nancy Ewen Wang, The PICU-MIC Research Group, Jorge López González, Jesús López-Herce, Emanuele Rossetti, Chiusolo Fabrizio, Oliver Karam, Marie Saint-Faust, Paolo Biban, Silvia Carlassara, Bettina von Dessauer, Nadia Ordenes, Fabiola Figueroa Urízar, Adriana Wegner A, Michael Canarie, Kathryn Miller, José Irazuzta, Nicolas Chiriboga, Daniel Tawfik, Barbara Sourkes, Hursuong Vongsachang, Elizabeth W. Tucker, Nicole Shilkofski, 王文超 Wang, Wenchao RN, Zhang Yuxia RN, Lucy Lum Chai See, Sister Priscilla, Recep Tekin, Fesih Aktar, Duygu Sönmez Düzkaya, Oguz Dursun, Ebru Atike Ongun, Resul Yilmaz, Dincer Yildizdas, Hakan Tekgüç, Vitaliy Sazonov, Timur Tsoy, Askhat Saparov, Elizaveta Kalmbakh, Luis Eguiguren, Killen Harold Briones Claudette, Yaneth Tovilla, Sandra Tania Ventura Gómez, Silvio Fabio Torres, Paul Cobarrubias, Dmytro Dmytriiev, Alejandro Martínez, Gustavo Guzaman, Rudy Sanabria, Ravikumar Krupanandan, Bala Ramachandran, Nirmal Choraria, Jignesh Patel, Puneet A Pooni, Karambir Singh Gill, John Adabie Appiah, Komfo Anokye, Tigist Bacha Heye, Rahel Argaw, Asrat Demtse, Israel Abebe Admasu
Publikováno v:
Frontiers in Pediatrics, Vol 9 (2021)
The adequate assessment and management of pain remains a challenging task in the Pediatric Intensive Care Unit (PICU). Our goal is to describe how pain is assessed and managed in PICUs around the world and to examine how human and material resources
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29dc041d124545949606d6692058af69
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bernard Nkuyubwatsi
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 3, Iss 1 (2016)
While teachers play an important role in education and supporting learning, many learners in under-resourced settings are not privileged to have access to teachers. Some of these underprivileged learners deal with the issue by engaging in self-determ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/431c977fa9924c6e86c88b27ca2e99f3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.