Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"unaided awareness"'
Autor:
Moisescu, Ovidiu Ioan
Publikováno v:
Management & Marketing - Craiova. (1):103-110
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=233682
Autor:
Ovidiu MOISESCU
Publikováno v:
Management & Marketing, Vol 7, Iss 1, Pp 103-110 (2009)
Brand awareness, as one of the fundamental dimensions of brand equity, isoften considered to be a prerequisite of consumers’ buying decision, as itrepresents the main factor for including a brand in the consideration set.Brand awareness can also in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e9fe7367d0c4cec8f2bcbf0bd63d04e
Autor:
Michálek, Lukáš
Title: Marketing research of Kappa brand value Objectives: The main objective of this work is to find out degree of brand awareness of the Kappa brand between current students of Faculty of physical education and sport of Charles University in Prague
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9859feeb605654c6f2eea9332f75cece
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-451141
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-451141
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.