Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"ud Din, Jalal"'
Autor:
Aziz, Tariq, Sarwar, Abid, Naveed, Muhammad, Shahzad, Muhammad, Aqib Shabbir, Muhammad, Dablool, Anas S., ud Din, Jalal, Ali Khan, Ayaz, Naz, Sumaira, Cui, Haiying, Lin, Lin
Publikováno v:
In Food Research International April 2022 154
Autor:
Faiza Zulfiqar, Najam Us Sahar, Raja Nabeel-Ud-Din Jalal, Muhammad Akhtar, Um-E-Roman Fayyaz, Michelina Venditti
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 12 (2022)
We aim to investigate the impact of corporate governance attributes on future stock price crash risk in stable and crisis periods. We used Dynamic Panel Generalized Method of Movements (DPGMM) and Principal Component Analysis (PCA) to generate the fa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af81b5889928489ba39a7f8d7f6a17fd
Autor:
Aziz, Tariq, Sarwar, Abid, ud Din, Jalal, Al Dalali, Sam, Khan, Ayaz Ali, Din, Zia Ud, Yang, Zhennai
Publikováno v:
In Food Research International September 2021 147
Publikováno v:
Gels (2310-2861); Apr2024, Vol. 10 Issue 4, p237, 16p
Publikováno v:
Corporate Social Responsibility and Environmental Management. 30:1457-1472
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Raja Nabeel-Ud-Din Jalal
Publikováno v:
Corporate Governance and Organizational Behavior Review. 7:4-5
This issue highlights multiple emerging streams and clusters of research in corporate governance and organizational behavior domain.
Publikováno v:
Technology Analysis & Strategic Management. :1-16
Within a decade, cryptocurrencies have captured significant attention. After Bitcoin's emergence in 2008, new cryptocurrencies started to enter the financial market. We use bibliometric analysis to...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.