Zobrazeno 1 - 10
of 1 192
pro vyhledávání: '"učni načrt"'
GIMNAZIJSKI UČNI NAČRT ZA KNJIŽEVNOST PRI POUKU SLOVENŠČINE: OD EVALVACIJE DO INOVACIJE. (Slovenian)
Autor:
Žbogar, Alenka
Publikováno v:
Jezik in Slovstvo; 2024, Vol. 69 Issue 3, p251-266, 16p
Autor:
HOSTNIK, MARKO
V nalogi obravnavamo problem vizualnega sledenja objektom, ki ga združimo z uporabo metode s področja spodbujevanega učenja in učenja z učnim načrtom. Implementiramo sledilnik ADNet, ki iterativno izbira akcije, s katerimi sledi objektu. Sledil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::05c9436a8a9f941d06388c1292fe45d6
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=146754&dn=
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=146754&dn=
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nena Mijoč, Lili Mistral
Publikováno v:
AS: Andragoška Spoznanja, Vol 12, Iss 1 (2006)
Kar štirje izrazi so na voljo za podobna prizadevanja oziroma metoda izobraževanja, ki poveča učinkovitost izobraževanja odraslih !judi. V prispevku avtorici utemeljita prevod izraza »learning contract« v dogovor o samoizobraževanju kot metod
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6191e4b372f042d6bf81ab709eed82f1
Autor:
Blažić, Milena Mileva
Osrednji namen pričujočega članka je analiza postopka kanonizacije mladinske književnosti v treh vzgojno-izobraževalnih obdobjih (v nadaljevanju VIO) v osnovni šoli (v nadaljevanju OŠ) ter opis določenih pomanjkljivosti obstoječega učnega n
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::d9ff7e2a352e0a267c8c3bb4cbc80751
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=118183&dn=
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=118183&dn=
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Dela-Oddelek za geografijo Filozofske fakultete v Ljubljani
The objective of this paper is to present part of the research results on Slovenian geography syllabi, which began in an online chat room in the framework of the Meeting of Slovenian Geographers in Maribor in September 2017. Afterwards, it expanded b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3825::8969794e1607fc3e39cd79da11a171e3
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-2Y34OJQR
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-2Y34OJQR
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andreja Inkret
Publikováno v:
Clotho, Vol 5, Iss 1 (2023)
Kaj učimo, ko v sodobni slovenski gimnaziji učimo latinsko? S kakšnimi cilji vstopamo v razrede, kaj pričakujemo, da bodo naši dijaki znali? Navedena vprašanja so le na videz preprosta. V najbolj pragmatičnem smislu nanje odgovarja veljavni u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/26ba50efc88545eeba566588f69e30ee