Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"typically developing (TD)"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alva, Logan
Publikováno v:
All Graduate Theses and Dissertations
This study compared school-aged children with and without developmental language disorder (DLD) on five measures of language, auditory working memory (AWM), and controlled attention (CATT) accuracy, and CATT response time (RT). These measures were ga
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::65ee1a7aca7fa8e5594f4dd5f8b68804
Publikováno v:
Revista de Investigación en Logopedia; Vol. 11 Núm. Especial (2021); 89-100
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
In the last decades, there has been an increase in research on academic difficulties of children with Developmental Language Disorder (DLD). However, its relationship with mathematical skills has been less studied. The objective of this study was to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::664c7d431bfd48b6a741832606b38a12
https://revistas.ucm.es/index.php/RLOG/article/view/69580
https://revistas.ucm.es/index.php/RLOG/article/view/69580
Autor:
Laura Marjorie Espinoza Pastén, Amparo Ygual Fernández, Daniela Iturra-Osorio, Fabián Vásquez
Publikováno v:
Iturra Osorio, Daniela Espinoza Pastén, Laura Marjorie Vásquez, Fabián Ygual Fernández, Amparo 2021 Habilidades matemáticas tempranas en niños chilenos con Trastorno del Desarrollo del Lenguaje: Un estudio comparativo Revista de investigación en logopedia 11 Núm. Especial 89 100
RODERIC. Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
instname
Revista de Investigación en Logopedia, Vol 11, Iss Especial (2021)
RODERIC. Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
instname
Revista de Investigación en Logopedia, Vol 11, Iss Especial (2021)
En las últimas décadas se ha incrementado el interés de las investigaciones respecto a las dificultades académicas que presentan los niños con Trastorno del Desarrollo del Lenguaje (TDL). No obstante, su relación con las habilidades matemática
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fc0439a505a29f703da1ba09b9618d3e
https://hdl.handle.net/10550/80502
https://hdl.handle.net/10550/80502
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A step towards developing an intelligent psychophysiology based computer assisted interactive system
Autor:
Yadav, Taruna
Publikováno v:
IndraStra Global.
Alertness is the state of one’s active attention that is expressed in terms of high sensory awareness. Many individuals face the problems of unsatisfactory performance when assigned a task due to lack of alertness which is evident in day-to-day liv
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.