Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"typicality effects"'
Publikováno v:
Glossa, Vol 3, Iss 1 (2018)
In two experiments, we study the effects of verb concepts on the interpretation of reciprocal expressions in Dutch and Hebrew. One experiment studies Hebrew to test a previous account, the Strongest Meaning Hypothesis, which suggests that listeners r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/864d563ea291453d8332c561e1e7e139
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Poortman, E.B., Struiksma, M.E., Kerem, Nir, Friedmann, Naama, Vinter Seggev, Y.S., ILS L&C, LS Comp.semantiek en kunstm.intelligent., LS taalbeheersing van het Nederlands
Publikováno v:
Glossa: a journal of general linguistics
Glossa: a journal of general linguistics; Vol 3, No 1 (2018); 18
Glossa, 3(1). Ubiquity Press
Glossa, Vol 3, Iss 1 (2018)
Glossa: a journal of general linguistics; Vol 3, No 1 (2018); 18
Glossa, 3(1). Ubiquity Press
Glossa, Vol 3, Iss 1 (2018)
In two experiments, we study the effects of verb concepts on the interpretation of reciprocal expressions in Dutch and Hebrew. One experiment studies Hebrew to test a previous account, the Strongest Meaning Hypothesis, which suggests that listeners r
Autor:
Cetnarowska, Bożena
The aim of the paper is to discuss vagueness of denominal adjectives in English in their qualitative usage. Semantic indeterminacy will be illustrated for selected denominal adjectives with the suffi x –ial, focusing on the lexeme professorial. The
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4084::0244471d6c61c9901e5bc5ab3e4c6c19
http://hdl.handle.net/20.500.12128/6510
http://hdl.handle.net/20.500.12128/6510
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.