Zobrazeno 1 - 10
of 270
pro vyhledávání: '"two-step cluster analysis"'
Publikováno v:
Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal, 2023, Vol. 28, Issue 3, pp. 480-502.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JFMM-07-2022-0143
Autor:
Li, Hongwen a, 1, Zou, Mengjia b, 1, Li, Binghang c, Xu, Xi a, Zhang, Zhiyong a, Tang, Xiaojun a, Ma, Lunkun a, Feng, Shi a, Liu, Wei a, ⁎
Publikováno v:
In Journal of Plastic, Reconstructive & Aesthetic Surgery December 2024 99:256-262
Autor:
Burke, Daniel T. a, b, Boudou, Martin a, McCarthy, Jennifer a, Bahramian, Majid a, Krah, Courage a, b, Kenny, Christina b, Hynds, Paul a, Priyadarshini, Anushree a, c, ⁎
Publikováno v:
In Food Quality and Preference May 2025 126
Publikováno v:
BMC Infectious Diseases, Vol 23, Iss 1, Pp 1-14 (2023)
Abstract Background Epidemiology of infectious diseases causing febrile illness varies geographically with human attributes. Periodic institutional surveillance of clinical and microbiological profiles in adding data to updating trends, modulating ph
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0aee8dddf287494ca398a91fdf8440cb
Publikováno v:
Economies, Vol 12, Iss 4, p 87 (2024)
This article provides an empirical analysis aimed at evaluating the financial trends and disparities at the sector level within the Balkan and Eastern European region. The dataset encompasses a period of nine years and comprises more than 20 million
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a2b914465104f99a7607385d4fed039
Autor:
Athanasios Batzios, Vagis Samathrakis, Alexandros Theodoridis, Georgia Koutouzidou, Alexandros Kakouris
Publikováno v:
Proceedings, Vol 94, Iss 1, p 21 (2024)
In this paper, the attitudes of veterinary students concerning the “factors driving their entrepreneurial intentions” and the “effects of family and wider environment on starting a business” were analyzed using Two-Step Cluster Analysis. A su
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ebb529f1125941c49757823908c33db0
Publikováno v:
Asian Journal of Surgery, Vol 46, Iss 10, Pp 4465-4466 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b95ab9739abf4c1d84a532beb557281a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Maketingu Janaru, Vol 42, Iss 2, Pp 17-28 (2022)
The popularity of rugby has increased over the last few years due to the success of the Japanese national team and the hosting of an international event. This study targeted the rugby spectator market, which is assumed to be becoming more complex in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7348697742d5407e917f92255b6105b9