Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"two tier test"'
Autor:
Angga Bayu Segara, Vidya Setyaningrum
Publikováno v:
Pendipa, Vol 8, Iss 1, Pp 41-49 (2024)
Penelitian ini berfokus pada validitas dan reliabilitas Two-Tier Test sebagai alat untuk mengukur miskonsepsi pada mata pelajaran IPA, khususnya materi sistem peredaran darah, pada peserta didik MIN se - Kota Pontianak. Penelitian bertujuan untuk mem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/87e5d95326614890b511ff037fea216d
Publikováno v:
Jurnal Math Educator Nusantara: Wahana Publikasi Karya Tulis Ilmiah di Bidang Pendidikan Matematika, Vol 9, Iss 2, Pp 95-110 (2023)
High Order Thinking Skills (HOTS) are high-order thinking skills that should be owned and improved by Indonesian students to catch up with other countries, especially in the field of mathematics. This study aims to identify and describe students' dif
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/abc6dd12398d4227bb4899e23e80de23
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of General Medicine, Vol Volume 10, Pp 113-123 (2017)
Michael J Cook,1 Basant K Puri2 1Independent Researcher, Highcliffe, 2Department of Medicine, Hammersmith Hospital, Imperial College London, London, UK Abstract: In this study, Bayes’ theorem was used to determine the probability of a patient havin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a44a216956634c939cb56239af7abced
Autor:
吳佩芬 Pei-Fen Wu, 周倩 Chien Chou
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 61, Iss 4, Pp 147-176 (2016)
本研究之目的為探究國小高年級學童對於「網路資源合理使用」之認知情況,並以國小五年級學童為例,發展適合之課程單元與教學策略。首先,本研究編製網路資源合理使用之雙層次測驗
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c3e385a7a104b89b66109bf6a43c3ca
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Mar2007, Vol. 38 Issue 2, p369-372. 4p.
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2015 Jan 01. 18(1), 198-210.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.18.1.198
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Sains, Vol 5, Iss 4 (2018)
Abstract: This study used descriptive research and pre-experimental design. The first one was used to identify student misconception in the mass balance topic at macroscopic, sub-microscopic and symbolic levels. The second design aims to correct the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/acd6a0c337814abd8b84cba1ab2b195a
Autor:
Kübra Açikgül
Publikováno v:
Volume: 8, Issue: 2 357-375
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Assessment Tools in Education
The main aim of this study is to develop a useful, valid, and reliable two-tier proportional reasoning skill test for middle school 7th and 8th-grade students. The research was carried out using the sequential explanatory mixed method. The study grou